Propaganda LGBT invocă disfuncţionalităţile care pot surveni în familiile tradiţionale, pentru a susţine că e mai bine să fie înfiaţi copiii de cupluri gay. Dar copiii nu au de ales între „iadul“ hetero şi „raiul“ homo. Nu putem generaliza, spunând că în toate familiile sunt părinţi violenţi, beţivi sau cu alte probleme de acest gen. După cum nu există absolut nici o garanţie că un copil nu va suferi abuzuri de vreun fel în „familiile“ gay.
De curând revenit în IaÅŸi, am acceptat fără să stau pe gânÂduri invitaÅ£ia de a participa la o dezbatere găzÂduită de Ateneul din TăÂtăÂraÅŸi ÅŸi organizată de AsociaÅ£ia Familiilor Tinere ÅŸi alte câteva ONG-uri, pe tema „CompleÂmenÂÂtaritatea rolurilor în familie“. Un subiect provocator ÅŸi de strictă actualitate. Nu spunem ceva nou când afirmăm că, ÅŸi din această perspectivă – a roÂluÂrilor distincte, dar complementare –, este ideal ca orice coÂpil să fie crescut de ambii păÂrinÅ£ii biologici, tată ÅŸi mamă, în cadrul unei căsnicii funcÅ£ionaÂle, armonioase. Nu întotdeauna stau lucrurile aÅŸa în realitate, într-adevăr, dar asta nu schimÂbă cu nimic formula ideală. De aÂceea există idealuri, să tindem mereu către ele. De exemplu, unele state au legiferat căsătoriile între persoane de acelaÅŸi sex ÅŸi au permis acestor cupluri să înfieze copii. Toată luÂmea vorbeÅŸte despre „dreptul“ celor doi sau două de a aÂvea copii, ignorând dreptul fiÂresc al acestora din urmă de a aÂvea ÅŸi mamă, ÅŸi tată. Nu cred că există astăzi vreun studiu de specialitate din psihologie sau din pedagogie care să susÅ£ină că ideal pentru un copil este să fie crescut de doi bărÂbaÅ£i sau de două femei. DeÅŸi, la cum evoluează lucrurile, te poÅ£i aÅŸtepta la orice, inclusiv la măsluirea grosolană a unor fapte în numele corectitudinii politice. ÃŽn orice caz, nu trebuie să fii specialist în creÅŸterea coÂpiiÂlor. Bunul simÅ£ îţi spune că nimic nu poate suplini în viaÅ£a uÂnui copil prezenÅ£a simultană a mamei ÅŸi a tatălui. Iar cel ce nu acÅ£ionează în virtutea acestui deziderat nu susÅ£ine, de fapt, „interesul superior al copiÂlului“, copil pe care îl reduce la nivelul unui obiect bun de îmÂpliÂnit dorinÅ£ele celor ce vor să se joace „de-a mama ÅŸi de-a tata“.
ÃŽn orice domeniu, în orice profesie, există anumite exigenÅ£e, anumite standarde pe care ne străduim să le atingem. Nu înÅ£eleg de ce am renunÅ£a la a mai lupta pentru cele ideale taman în zona cea mai delicată ÅŸi mai strategică pentru evoluÂÅ£ia unei societăţi – naÅŸterea ÅŸi creÅŸterea viitoarelor generaÅ£ii. Nici un părinte sănătos la minte nu renunţă la a lupta pentru a oferi copilului său ceea ce consideră că este mai bun. Corect? Atunci, de ce în priÂvinÅ£a altor copii, care deja suferă ÅŸocul abandonului prin orfelinate, am fi de acord să li se ofere un surogat de familie, în loc de a căuta pentru ei maÂmă ÅŸi tată în sensul adevărat al cuvântului?
Propaganda LGBT invocă disfuncÅ£ionalităţile care pot surveni în familiile tradiÅ£ioÂnaÂle, pentru a susÅ£ine că e mai biÂne să fie înfiaÅ£i copiii de cupluri gay. Dar copiii nu au de ales între „iadul“ hetero ÅŸi „raiul“ homo. Nu putem generaliza, spunând că în toate familiile sunt părinÅ£i violenÅ£i, beÅ£ivi sau cu alte probleme de acest gen. După cum nu există absolut nici o garanÅ£ie că un copil nu va suferi abuzuri de vreun fel în „familiile“ gay. Există deja mărturii cutremurătoare ale unor copii crescuÅ£i de cupluri de homosexuali, precum cea din „Out From Under: The ImÂpact of Homosexual ParenÂting“, carte scrisă de canadianÂca Dawn Stefanowicz. Pe de alÂtă parte, dacă există situaÅ£ii în care copiii se lovesc, uneori chiar grav, practicând anumite sporturi, asta înseamnă că nu ne mai lăsăm copilul să facă miÅŸcare? Sau dacă în ÅŸcoli au fost cazuri în care unii copii s-au îmbolnăvit ori au fost aÂgreÂsaÅ£i de colegi, deducem de aici că nu e bine să ne mai dăm coÂpiii la ÅŸcoală?
Pentru creÅŸtini, un argument în sprijinul acestui ideal firesc îl reprezintă însuÅŸi faptul că Iisus S-a născut într-o astfel de familie. El S-a născut din Fecioara Maria, prin puterea Duhului Sfânt, fără a avea un tată biologic. Cum spune formula de credinţă: S-a născut mai înainte de veci din Tatăl, fără mamă, iar pe pământ din mamă, fără tată. DeÅŸi DumÂnezeu ar fi putut purta de grijă Maicii Domnului, pentru ca Pruncul să fie crescut doar de ea, totuÅŸi a rânduit ca Iisus să aibă drept tată adoptiv pe Dreptul Iosif. Copilul Iisus a beneficiat, aÅŸadar, ÅŸi de protecÅ£ia, de prezenÅ£a, de modelul unui tată. La vârsta de 12 ani, când a fost aflat în templu, Iisus le spune celor doi: „De ce era să Mă căutaÅ£i? Oare, nu ÅŸtiaÂÅ£i că în cele ale Tatălui Meu trebuie să fiu?“. Apoi, EÂvanÂghelia adaugă: „Şi a coborât cu ei ÅŸi a venit în NazaÂret ÅŸi le era supus“ (v. Luca 2, 42-51). AÅŸaÂdar, deÅŸi avea conÅŸtiinÅ£a că este Fiul lui Dumnezeu, totuÅŸi adolescentul Iisus, ca Om, acceptă faptul că are nevoie de o familie. Nici măcar Fiul lui DumÂneÂzeu n-a tăgăduit ca fiind firesc ÅŸi necesar să crească într-o faÂmilie, sub oblăduirea unui bărÂbat ÅŸi a unei femei deÅŸi, prin puÂterea harului dumnezeiesc, putea să trăiască ÅŸi în pustie daÂcă ar fi dorit, precum Ioan BoÂÂtezătorul.
Faptul că vorbim despre lucrurile fireÅŸti în formula ideală nu înseamnă că ignorăm realitatea ÅŸi că ne prefacem că nu ar exista mulÅ£i copii care suferă, neputând avea ÅŸi mamă, ÅŸi tată. Cu siguranţă, aici avem mult de lucru – ÅŸi statul român prin instituÅ£iile sale, ÅŸi BiseÂrica, ÅŸi comunităţile locale… Dar mi se pare strigător la cer să punem asupra lor o povară ÅŸi mai mare, ducându-i în siÂtuaÂÅ£ia în care să poată să fie înÂfiaÅ£i de două persoane de aceÂlaÅŸi sex. Pentru că spre asta se îndreaptă ÅŸi România. O spun ca unul care vine după un an petrecut în Occident ÅŸi am văzut, la faÅ£a locului, care sunt paÅŸii pe care-i parcurg în acest domeniu adepÅ£ii neomarxismului: mai întâi cer parteneriate civile (la noi Parlamentul a respins, deocamdată, proiectul de lege), apoi urmează „căsăÂtoÂriile“ homosexuale, având drept consecinţă juridică pasul trei: posibilitatea de a încreÂdinÅ£a copii unor cupluri gay. ÃŽntr-un viitor articol, poate voi dezvolta ÅŸi ce urmează mai departe, căci lucrurile nu se opresc aici. Dar deocamdată e important să conÅŸtientizăm că ne aflăm în faÅ£a unui pericol real ÅŸi că referendumul propus de CoaliÅ£ia pentru Familie, la a cărei propunere subscriu, nu esÂte un soi de „aflat în treabă“, ci e ÅŸansa de a securiza defiÂniÂÅ£ia căsătoriei aÅŸa cum este ea de veacuri ÅŸi, prin aceasta, de a aÂsigura, pe cât se poate, un caÂdru cât mai sănătos în care să fie crescute viitoarele generaÅ£ii.
Sursa: ziarullumina.ro